Kaapstad

19 juli 2018 - Cape Town, Zuid-Afrika

Vanmorgen waren we om 10.00 uur in Cape Town. We maakten kennis met Nila, onze reisbegeleider van de komende weken. Zij spreekt Engels of Zuid Afrikaans. Dit lijkt erg op het Nederlands en het is te verstaan als je goed luisterd. Nu de eerste dag even wennen, maar waarschijnlijk over een paar dagen gaat het vanzelf.

Kiki Elena en Isabel hebben elkaar gevonden alsof ze gisteren nog bij elkaar in de klas zaten. Het gaat zo verzelf!

De Tafelberg was gesloten, die stond op het programma van vandaag. We gaan proberen om er nog wel op te komen de komende dagen. We zijn hier nog tot zaterdag. We zijn daarom naar Waterfront gegaan, een winkelcentrum en aan de haven vele terrasjes en een reuzenrad. We hebben vooral kennis gemaakt op een terrasje met een drankje en een lunch. Het was warm vandaag. Het was 22 graden maar voelde als 30 graden.

Kids daarna in het reuzen rad en daarna hup naar het hotel voor een rustmomentje. We hebben allemaal niet echt geslapen vannacht.

Vanavond zijn we eten gaan kopen in de supermarkt. Daar werden verse pizza gemaakt, was een salade bar, dessert bar en nog veel meer. Iedereen koos iets om te eten. Dat namen we mee naar het hotel en hebben met z'n allen in de bar zitten eten.

Ondertussen is de groeps app aangemaakt zodat iedereen alle foto's heeft! Nu is het 21.00 uur en liggen we allemaal in ons mandje. We zijn moe. Naar buiten mogen we toch niet meer. Het is te onveilig als het donker is. (Dat is hier al om 19.00 uur)

Kiki wilde niet mee naar Zuid Afrika. Als ze het niet leuk vond dan ging ze gewoon weer met het vliegtuig naar huis. Ze heeft vandaag besloten nog even te willen blijven.

1. Leonne:
    19 juli 2018
    Zo te horen komt het helemaal goed met Kiki. Ziet er al super gezellig uit.
    Lekker genieten samen!
  2. Annie:
    20 juli 2018
    Oef Kiki wat een mooie foto van jou
    💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋