Uptown tour

21 oktober 2017 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

Vandaag Zijn we begonnen met ontbijtje bij Applebees. Er zijn veel Applebees in de stad, daarom maar eens hier naar toe. We kregen veel voor een ' normale' prijs. Daarna in bus naar het  museum of natural history. In de hal stonden enorme dinosaurussen. Daarna mummies gekeken en heel veel opgezette dieren. Ook waren alle culturen van de mensen te zien. Na 2 verdiepingen was ik er klaar mee maar Isa wilde nog een beeld zien uit de film night at the museum. Weer de derde verdieping afgezocht en toen vonden we hem ... jeetje wat was die lelijk! Maar goed, we hebben de foto!

Weer de bus in. We hadden drie musea op het programma staan, maar we waren moe. Moe van alle indrukken deze week. We zijn dus in de bus blijven zitten terug naar Times Square. Vanuit daar wilde ik graag een cupcake eten bij Magnolia's bakery uit sex and the city. Het was er zo druk ... dat we gewoon weer gegaan zijn.

Ondertussen kwamen we uit op een straat markt. 8th ave was kilometers afgezet. We liepen dus op straat, dezelfde straat als waar vanochtend nog honderderen auto's /taxi's reden. Daar zijn we een stuk overheen gelopen en toen even een uurtje gaan liggen in ons hotel.