Dag 3

10 augustus 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Wat ik wel gek vind is dat ik nu aan het einde van de dag deze blog zit te schrijven en dat het bij jullie ochtend is. Het is hier 0.00 uur en bij jullie 9.00 uur.

Na een korte nacht, we lagen om half 2 in bed en moesten om 6.00 uur op, zijn we vandaag op een jeepsafari gegaan. We werden door een vrolijk mannetje (Bob) in een roze jeep opgehaald. Onderweg naar de Red canyon reed hij de toeristische route, dat was fijn want we hadden nog niet gezien hoever naar het zuiden de strip was, we waren alleen nog richting noorden gelopen. Om naar oldtown te gaan is toch nog wel een eindje. Het is slim om dat te doen met de hop on hop of bus morgen.
Bob praatte graag en herhaalde de dingen dan ook meerdere keren. Soms praatte hij ook alleen om het praten. Het was een leuke tour door de Red canyon, waar we ook een stukje gewandeld hebben maar vooral veel foto’s gemaakt.

Na deze Safari hebben we ons bij hotel treasure island af laten zetten zodat we wat konden lunchen en naar Marvel konden gaan. Ik heb niks met Marvel maar Ravi des te meer. Hij heeft genoten van allee costumes en andere spullen om te zien. Ik vond het ook leuk om even mee genomen te worden in deze wereld. René zou zeggen ‘is allemaal echt gebeurt!’

Daarna zijn we naar ons hotel gegaan om te slapen. We hebben allemaal ruim 2 uur liggen slapen. We hebben gegeten bij een heel schattig Mexicaanse tent in hotel Mirage en een cocktail gedronken. In dit hotel was om 19.30 uur een Beatles show. Daar wilde ik graag naar toe en hij was geweldig! Het was een show met verschillende circus acts op de muziek van the Beatles. Beter kan ik het niet uitleggen. Kiki denkt dat ze in haar leven nooit meer zo iets leuks gaat zien!

En dan is het nu weer tijd om te slapen.

Als laatste: het regent hier 5 keer per jaar of zo ( volgens onze taxi chauffeur) . Een van deze buien was gisteren toen we bij tacobell zaten te eten. We voelde al een paar keer een spat op onze huid, maar het zag er niet uit alsof het regende dus dachten dat het iets was van water onderweg, een fontein, vernevel ding of zo, maar toen we binnen zaten met onze taco kwam het heel kort met bakken uit de hemel. Toen we uitgegeten waren en naar buiten gingen, was de straat alweer droog.

1. Rene:
    10 augustus 2022
    Het is eindelijk gelukt om de blog te openen😬
    Wat een mooie verhalen lief!
    Jullie doen en zien echt hele leuke dingen, toch wel een beetje jaloers🥲
    Het tijdverschil is wel echt ff wennen, jullie gaan naar bed als ik opsta om te gaan werken.
    Geniet er weer van vandaag en tot gauw!😘😘
  2. Renate Vesters:
    10 augustus 2022
    Wat super leuk om alles zo te volgen weer! Geniet ervan met z’n viertjes❤️
  3. Clemens, Ingrid, Lucas en Milan:
    10 augustus 2022
    Ooo als Lucas hoort dat jullie in een roze jeep gereden hebben zal hij wel zeggen o echt dat wil ik ook. Op het moment is roze de meest geweldige kleur. Het verschil in tijd is inderdaad best een beetje vreemd, maar dat doet niet af aan al het moois en leuks wat jullie zien en meemaken. Gelukkig ook nog even kort regen gezien. Je zou bijna vergeten hoe het voelt. Hier wordt het ook weer erg tropisch de komende dagen. Veel plezier en lekker blijven genieten. Ook bijzonder leuk dat je/jullie de ervaringen lekker met ons delen. Groetjes en knuffels van de jongens!