De eerste avond

9 augustus 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Ik had thuis een pas gekocht voor gratis excursies. Hiervan hebben we een hooverdam excursie gereserveerd en kunnen we een helicopter vlucht doen, maar daar zit ook het reuze rad bij in. Vanuit ons hotel zie je het reuzen rad dus daar zijn we begonnen. Wat een enorm ding is dat! We zaten met een ander gezin in een capsule. Deze mensen vonden het leuk om ons over Las Vegas te vertellen en tips te geven. Het viel ons wel op dat de ouders al aardig wat alcohol genuttigd hadden. De kinderen waren  < 10 jaar.

Vanuit het reuze rad liepen we een centrum in. Het was erg warm, maar op de straten stonden overal vernevelaars te blazen, dat was fijn en in de gebouwen stond de airco aan, en niet te zuinig, soms gewoon koud als je lang binnen bent.

We hebben vooral onze ogen uitgekeken naar de gebouwen en mensen. Wat we erg bijzonder vonden is dat mensen ook echt weinig kleren aan deden, ongeacht hun figuur.
Toen naar madame tussaud geweest en wat gegeten bij ‘In n Out’ een hamburgertent.

Om 21.00 uur waren we moe. We waren al 25 uur wakker op een dutje in het vliegtuig na.