Helikoptervlucht

9 augustus 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Daar gingen we dan ( weer ) vol verwachting, maar deze keer met de bus, naar de helikopterplaats. We waren helemaal mooi (zou Isa zeggen), op onze hakjes in een jurkje met make - up, eerst op weg we naar planet Hollywood. Daar gingen we eten, maar na een hele wandeling kwamen we tot de conclusie dat we geen honger hadden (toch teveel M&M’s) en we waren bang dat we te laat zouden komen. Naar de bus! Die kwam meteen en de route was echt een stuk minder lang met de bus dan lopend waardoor we een uur te vroeg waren. Ach ja, wat filmpjes op de telefoon, een dutje op de bank en de tijd is zo voorbij.

Achter ons zat een jong stel ook te wachten voor de helikoptervlucht. Hij had een baard en een tulband op zijn hoofd. Ik dacht, als die maar niet bij ons in de helikopter komen. Je raad het al, zij zaten bij ons! Hmmm, dacht ik, maar al na een paar minuten bleek het een hele leuke vent te zijn met een lieve vriendin uit Canada. Zo zie je maar weer, dat je op basis van uiterlijk niet moet oordelen.

Kiki mocht voorin en Ravi, Isa en Ik achterin. Dat vond ze niet fijn dus ging Isa voorin, op de beste plek van het toestel en Kiki fijn tussen Ravi en mij in. We kregen eerst wat veiligheidsinstructies, riemen vast, koptelefoons op en toen de lucht in!

Wat was het gaaf in de lucht en toch weer zo dicht bij de grond waardoor je heel goed kon zien hoe groot het eigenlijk allemaal was. De hotels zie je alleen vanaf de voorkant vanaf de straat, maar vanaf boven zijn ze nog groter! Het is niet uit te leggen hoe mooi het was vanuit de lucht met al de luchtjes en het gevoel dat je in een helikopter zit! Geluksmomentje!

1. Clemens, Ingrid, Lucas en Milan:
    9 augustus 2022
    Jullie hebben een leuk verhaal geschreven (zeggen Lucas en Milan). Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn met jullie vieren! Liefs Lucas, Milan, opa, oma en pootje van Luna💋😂
  2. Annie:
    9 augustus 2022
    Wat hebben jullie al veel gedaan alles over de top is las Vegas de Hoverdam is ook speciaal
  3. Marilena:
    9 augustus 2022
    Wauw dat klinkt zeker als een geluks moment