Brooklyn bridge/ China town/ little Italy

22 oktober 2017 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we op tijd uit gecheckt. Koffers opgeslagen en weer op pad! Gewandeld over de Brooklyn Bridge in het zonnetje, het is hier vanaf dinsdag al rond de 24 graden. Isa heeft op de brug nog mooie schilderijen gekocht voor thuis. Een voor in Groesbeek en een voor in Arnhem. Toen doorgelopen naar China town. Jeetje wat veel chinezen! Je vergeet bijna dat je in Amerika bent, je hoort alleen maar chinees! Daar waren we zo klaar mee ... op naar Little Italy, waar we heerlijk op een terrasje thee met canoli hebben genomen. Ik nog nooit canoli gehad. Het was een rolletje met room erin, heel lekker. Isa had iets groens met een bloemetje. Het smaakte naar marsepijn.

Toen was het 12.30 uren en Isa besloot toch nog de Empire op te willen! We moesten om 15.00 uur met de taxi vanaf het hotel vertrekken, het was nog een klein half uur met de bus en dan nog een klein half uur lopen, dus om 13.30 uur waren we bij de Empire. Aangezien we nog een half uur terug moesten lopen en er nog wat aankopen gedaan moesten worden hebben we een foto gemaakt als bewijs dat we in het gebouw geweest zijn!