Shoppen

19 oktober 2017 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

Vandaag hebben we shoppen op het programma gezet. Ook hadden we bedacht kaartjes voor de hop on hop of bus te kopen voor de rest van de week. Zo kunnen we gemakkelijker uit de voeten met rolstoel.

We zijn begonnen met een Starbucks ontbijt op bed! Zelf gehaald aan de overkant van de straat ... met een grote beker thee, yoghurt en een croissantje. Heerlijk!

Toen op naar Macy's, een groot winkelcentrum met 9 verdiepingen. Vergelijkbaar met de Beijenkorf in Nederland. Veel merk artikelen en van make-up tot bedden hebben ze er. We hebben vooral spijkerbroeken van Levi's gekocht.

Toen op twee bussen gestapt naar Hollister. De eerste bus hield er mee op toen wij ingestapt waren dus zijn we meteen over gestapt. Onderweg kwamen we langs Victoria's secret. Daar zag ik een mooie body, toen ik erna vroeg werden onze maten opgemeten, werden we naar een pashokje gebracht en werden er  bh's gebracht die wij mochten passen. Helaas was de body niet meer in mijn maat, maar was het wel leuk om zoveel aandacht te krijgen bij het shoppen. We hebben ieder zeker 8 bh's gepast en iedere keer kwam een vrouw kijken of ze wel goed zaten! We hebben uiteindelijk niks gekocht.

Bij Hollister heeft Isa nog een shirt gescoord en toen zijn we terug gelopen naar het Hotel. Onderweg hebben we eten gehaald bij een straatkraampje. We wilden in de hotelkamer eten omdat Isa haar knie weer genoeg had gedaan.

Eigenlijk hadden we de nighttour van de hop on bus willen doen maar we hebben toch besloten om lekker een film te gaan kijken vanavond. Even een avond rustig aan!

1. Malou:
    20 oktober 2017
    Zie Isa stralen ondanks de pijn😃 Kan wel zien dat jullie het erg naar de zin hebben saampjes.💋
  2. Annie:
    20 oktober 2017
    Ja thuis krijg je bijna nooit ontbijt of eten op bed 😂😂😂😂😂
  3. Rene:
    20 oktober 2017
    Had ik wel leuk gevonden een body😜😁 leuk om te lezen weer dat jullie het zo naar jullie zin hebben, de foto,s spreken voor zich!! Xxx
  4. Mireille:
    20 oktober 2017
    Heerlijk om jullie verhalen. Krijg best heimwee naar Amerika en New York.
    Geniet ervan en tot gauw. Xxxxx