Naar oudtshoorn

24 juli 2018 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

vanmorgen op tijd vertrokken omdat we op tijd bij onze volgende overnachtingsplaats wilden zijn. Het is nu 28 graden en de kinderen willen zwemmen! Op het programma stond het bezoeken van een struisvogel farm!

Onderweg zagen we springbokken en zebra's. Gisteren al een Olifant en de dag ervoor bavianen! Het gaat goed met het spotten van dieren.

Bij de struisvogelfarm kregen we een rondleidingen en hebben gegeten. Het was erg leuk voor de kinderen. Ze kregen veel te zien en mochten de struisvogels voeren. Het was wel spannend om ze van je hand te laten eten, maar met hun stompe snavels deed het geen pijn. Toen konden ze nog even knuffelen en kregen de kinderen een nekmassage van de struisvogel. Als laatst konden ze op eieren staan. Daarna gingen we struisvogel eten, als je wilde. Het was prima te eten, maar zou het niet nog een keer bestellen. Het was ook beefstukachting vlees.

Daarna heerlijk naar het zwembad. Kids in het water, mannen deden de boodschappen voor de Braai (BBQ) vanavond. De vrouwen verzamelden het breekwaar (servies) en ik heb vast een wasje gedraaid. Het was grappige wasmachine met bovenlader. Ik kon de was er maar net uit halen.

Het verbaasd ons dat er 6 vreemde gezinnen met elkaar op vakantie gaan en iedereen het met elkaar kan vinden. De kinderen het erg leuk hebben en we het allemaal fijn vinden om als groep op pad te gaan. Het is echt heel leuk zoals de kinderen met elkaar spelen! En zoals Carmen na 3 dagen al zei: ik laat mijn kinderen gerust bij je achter, we kennen elkaar immers al zo lang! Dat is zoals het voelt, maar niet zoals het is. We hebben elkaar 7 dagen geleden voor het eerst gezien!

1. Annie:
    25 juli 2018
    Kleine wasjes grote wasjes
    En Bianca bijna in de wasmachine
    😜😜😜😜