Vrije dag

5 augustus 2018 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

vandaag is het de laatste dag hier in Afrika. De hele groep is nog een dagje op game drive, maar Kiki en ik zijn bij het huisje gebleven. Eerst zijn we op Hippo jacht gegaan. We hoorden de Hippo's dicht bij. Een we hebben  er een gezien ( op afstand en alleen zijn rug) ze waren vlak bij ons huisje aan het stoeien. Als we wat verder naar links waren gelopen hadden we ze gezien. Tenminste dat zeiden de mensen die ze wel hebben gezien.

Daarna hebben we gekaart en zijn we naar het zwembad gegaan. Om half 1 heb ik Rene even gebeld. Ik wist dat ze dan gingen eten. Hij heeft een fantastische dag! Leeuwen langs de auto. Cheetah gezien. Het was de beste Game drive van de vakantie! Beetje jaloers ben ik wel, ondanks dat Kiki en ik het ook heel leuk hebben.

In de middag hebben we nog gezwommen en toen was Rene terug met zijn mooie foto's en verhalen! Daarna ging de Braai aan en werden de nijlpaarden gevoerd. Helaas lieten ze zich niet zien! Iedereen ging vroeg naar bed. Morgen weer vroeg op voor de reis naar huis.