Goede reis

18 juli 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

De dag begon heerlijk rustig. Laatste spullen ingepakt, Boaz naar het pension gebracht. Briefje geschreven voor Ravi voor wat te doen als we niet terug komen. André en Anny kwamen op de koffie. Ravi heeft ons naar Nijmegen gebracht waar hij met ons en Jasper en Renate nog even mee ging lunchen. Na de lunch terug naar de auto, waar we onderweg nog wat lieve vriendinnen tegen kwamen. Koffers uit de auto gehaald, Ravi gedag gezegd en naar het station.

Wat vind ik het toch lastig om afscheid te nemen!

Het was heerlijk in de trein. In anderhalf uur ben je in hartje Schiphol met de rechtstreekse trein vanuit Nijmegen.

Bij het inchecken hebben we direct kennis gemaakt met Keano en moeder Marjolein. Even later met Loek, Ties en Pim en ouders Hanneke en Koen. In het vliegtuig zat de groep bij elkaar en zagen we ook Max en ouders Jorg en Maaike, Isabel met ouders Henk en Marielle. Carmen en Björn net kinderen Julian en Elena.

We hadden en rustige eerste vlucht, die veel te laat vertrok waardoor we moesten rennen voor de tweede vlucht. Ook dit was een rustige vlucht.

1. Andre en anny:
    19 juli 2018
    hallo rene bianca en kiki, gelukkig goed aan gekomen, nu begint het genieten. blij dat alles goed gegaan is .lieve groetjes van ons en rust lekker uit.
  2. Renate Vesters:
    Lov u❤️
  3. Malou:
    19 juli 2018
    Goede reis gehad lees ik, mooi zwemparadijs 🏝geniet er van🍹
    X malou
  4. Karin:
    20 juli 2018
    De lange reis gelukkig achter de rug, ik ben heel benieuwd welke dieren jullie allemaal gaan spotten op safari, het zou mooi zijn als de bug five zich allemaal laten zien! Veel plezier