Time square

17 oktober 2017 - New York City, Verenigde Staten

Mijn zus is in mei met haar gezin in Amerika geweest en zondag vroeg ik aan mijn neefje Quinten van 9  jaar wat leuk was in New York. Hij zei Times Square! Ik had geen idee wat ik me erbij moest voorstellen, maar je hebt gelijk Quinten. Dit is heel indrukwekkend!

Gisteravond zijn we even naar de lichtjes gelopen die we een straat terug van ons hotel zagen. Time square! Ongelofelijk veel winkeltjes, maar vooral veel licht. Hele muren, ik bedoel hele straten verlicht met reclame! Het was erg leuk om doorheen te lopen. De mensen zijn echt heel aardig, ze houden de deur voor ons open (voor de rolstoel), zetten een stapje opzij op straat als ze de rolstoel zien zodat we gemakkelijk door kunnen lopen in de drukte van Time Square en we werden zelfs voorgelaten in de rij bij de mc Donalds om te bestellen!

Na een uurtje zijn we weer teruggewandeld het was thuis ondertussen nacht 1:30 uur (hier was het 19.30 uur) en zijn ons bed in gekropen. We wilden nog even een film kijken maar de WiFi deed het niet heel erg goed en we waren moe.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie:
    Soms!!! Is een rolstoel handig 😜😜
  2. Renate Vesters:
    17 oktober 2017
    O jeetje wat ben ik jaloers....Tis nog maar zo kort geleden maar maakt nogsteeds veel indruk vooral als ik nu weer de verhalen hoor! Geniet zus en nichtje❤️
  3. Karin:
    17 oktober 2017
    Balen van de knie van Isa, maar fijn dat iedereen daar zo goed rekening mee houdt, geniet van alles wat New York jullie te bieden heeft!!!!
  4. Andre en anny:
    17 oktober 2017
    wat een verwennerij, jullie hebben goed naar de zin. geniet ervan want een weekje is zo voorbij.........groetjes van ons.