De vliegreis

16 oktober 2017 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

Omdat Isa niet kan lopen werden we In Brussel meteen omgeboekt naar een vroegere vlucht naar Frankfurt. We hadden nu de vlucht van 7.00 uur ipv die van 9.00 uur. Dat scheelde wat wachten in Brussel😀. Het was wel snel afscheid nemen van Rene, Ravi en Kiki, dus geen tijd voor tranen. Isa werd met de rolstoel naar het vliegtuig gebracht, er werden mensen verplaats zodat Isa twee stoelen had en we werden weer met de rolstoel opgevangen toen we in Franfurt waren. Als cleopatra werd ze in een rolstoel de trap af gedragen en In een prive busje werden we naar een VIP lounge 😂gebracht in afwachting van onze vlucht naar New York. Gratis thee, appelsap en koekjes .... het moet niet gekker worden!

Deel 2 van de reis was net zo goed geregeld! Isa had 2 stoelen zodat ze haar been hoog kon houden. Na de vlucht werden we weer opgewacht door een meneer met rolstoel😀 Deze wist de kortste route door de douane ... zo stonden we in een supersnel tempo bij de taxi. P

In het hotel zijn we naar een kamer verplaatst waar een rolstoel in kan en hebben een rolstoel te leen voor in het hotel. Het veband is nu van de knie af, de knie is wat dikker en bont en blauw! Toch nog maar een rolstoel regelen voor de rest van de week. Lopen is nog erg pijnlijk en op krukken is erg belastend voor haar andere knie ( die al niet goed was)😬

We zijn in NEW YORK😍 Isa is heel blij, en ik dus ook!

1. Malou:
    16 oktober 2017
    Wat een onderneming en een goede service. Een rolstoel is nu wel een uitkomst. Zo bijzonder om daar samen te zijn. Ben nu al benieuwd naar het verhaal morgen. Xxx malou
  2. Leonne:
    17 oktober 2017
    Wat een pech voor Isa en jou dat jullie beperkt zijn in de trip waar jullie zo naar uit hebben gekeken. Wel fijn dat je al de medewerking krijgt die nodig is.
    Hopelijk kunnen jullie heerlijk van New York gaan genieten!
    X Leonne
  3. Annie:
    17 oktober 2017
    Wat fijn dat je zoveel hulp kreeg .En ontspannen kon vliegen
    Nu heerlijk genieten xxxjes