Dag 7

4 mei 2024 - Groesbeek, Nederland

De laatste dag, het laatste omeletje met bacon!

We zijn naar het natuurpark gegaan. Er was een lange en een korte route. We kozen de korte route. De weg wag met gaten en kuilen, er waren veel cactusbomen, we zagen een ezel, een paar roofvogels een krabje en wat flamingo’s. We hebben ook nog gesnorkeld en de meiden zijn van een hoge rots de zee in gesprongen.
In totaal hebben we 4 uur rondgereden in het park en we waren blij dat we aan het einde waren en de lange route niet hebben gekozen.

Terug bij het appartement nog even gezwommen, gedoucht en tassen de ingepakt. Om half 6 zijn we bij The Dock  om daarna naar het vliegveld te gaan.
Wat was het fijn om bij Isa te zijn!

1. Herbie:
    5 mei 2024
    Prachtig om te zien en te horen dat het een geweldige week is geweest. Afscheid nemen is nooit leuk maar je weet nu dat het goed is en dat ze er over een poosje weer is. 👍🏻
  2. Sandra:
    Lijkt me erg lastig om weg te gaan…
    Toch een fijne terugreis gewenst!
  3. Heli:
    6 mei 2024
    Weer een mooi reisje achter de rug! Mooie herinneringen! 💕🥰💋
  4. Karen:
    7 mei 2024
    Weer een mooie herinnering erbij op jullie lijst! En wat heerlijk dat jullie bij Isa konden zijn xxx
  5. Marilena:
    8 mei 2024
    Wat heerlijk zo'n weekje samen . Afscheid is altijd lastig .xxxx welkom in the Netherlands😁