Dag 19 verjaardag Bianca en Jeroen

17 augustus 2014 - Langkawi, Maleisië

Vanmorgen naar het strandje gelopen. We hadden de indruk dat het niet veel voorstelde, maar het was er heel leuk! Mooi strand en de kinderen hebben heerlijk in de golven gespeeld. Er was ook een beach volleybal net. Daar is ook nog even gebruik van gemaakt door de vaders en de grote kinderen. Het was te warm om lang te spelen, maar een half uurtje was leuk!

Ondanks dat de kinderen volop genoten hebben van de zee, wilden ze toch weer graag terug naar het zwembad. Daar is is het water niet zo zout. Aan het zwembad nog even heerlijk gelegen totdat Ravi en ik klaar waren voor onze massage.

We kregen een heerlijk stevig massage van nek rug en schouders. Aan het eind deed ze ook nog iets op mijn hoofd. Ravi zei na de massage dat het een gek gevoel was, alsof ze aan het vlooien was.

'S avonds had Jeroen als afscheid en alvast voor onze verjaardagen (allebei worden we over een paar dagen 40), een BBQ georganiseerd. Wij hadden met de kinderen voor Jeroen een slinger gemaakt met daaraan hartjes van iedereen met een wens of een bedankje voor Jeroen. Ook hadden we een nieuw hoedje en een selviestick voor hem gekocht. Hij kon natuurlijk niet achter blijven bij meneer Rasip!

Ik kreeg van Inez en Robbert een mooie ketting. En van Jeroen een mooie sarong. Ik ben er heel blij mee. De kinderen kregen ook nog afscheid kadootjes en als laatste werden de kinderen verrast, door een mevrouw die de handen ging verven met Henna! Alle meiden en ik hebben hele mooie handen. Ravi heeft zijn sterrenbeeld op zijn bovenarm laten tekenen. We zien er heel mooi uit.

Toen kwam het besef dat het de laatste avond was en begon Kiki erg te huilen. Ze zou iedereen zo erg gaan missen. 'ik kan niet meer ophouden met huilen' zei ze. We hebben haar bij ons in bed gelegd, maar het duurde lang voordat ze echt in slaap viel.

1. Karin:
    18 augustus 2014
    Bedankt voor alle mooie reisverhalen, het was erg leuk jullie te volgen. Goede terugreis!

Karin