Dag 17 zwembaddag

15 augustus 2014 - Langkawi, Maleisië

Zo nu is het tijd om uit te rusten van onze vakantie, haha. We zitten heerlijk aan een groot zwembad in het zonnetje allemaal ons ding te doen. Langzaam wordt er meer aan thuis gedacht. Kiki mist Lotte en Boaz, ik regel alweer wat dingetjes voor thuis, we hebben het al over onze vakantie reünie en de laatste souvenirs worden gekocht.

Het is goed zo. Het is nog heerlijk om een paar dagen van het zonnetje te genieten, maar ook heerlijk dat we over een paar dagen weer fijn in ons eigen bedje kunnen slapen. Ook zijn we blij dat we Lotte meteen weer zien als we thuis komen, we hebben veel aan je gedacht, Lot! En om de vraag van oma te beantwoorden; we landen dinsdagochtend om 6.45 uur op Schiphol. We pakken daar de trein en hopen rond 11.00 uur thuis te zijn. Het zal nog wel lastig worden op Schiphol. We hebben het zo leuk gehad samen met de andere gezinnen en omdat we allemaal ver van elkaar wonen, Groningen en Den Haag, is het niet zo dat je elkaar snel weer ziet!

Vandaag dus geen belevenissen, behalve dat er een toekan op het raam van de hotelkamer tegenover ons zat en dat er een stel apen bij het zwembad bessjes kwamen eten uit de boom naast de waterval. Maar ik heb wel nieuwe foto's gepost. Mooie plaatjes die we de afgelopen weken hebben gemaakt.

Deze dag krijgt een 9. Heerlijke dag!

1. Karin:
    15 augustus 2014
    heel veel plezier allemaal de laatste dagen in Maleisië en alvast een goede terugreis toegewenst, nogmaals snuif alles nog even lekker op en tot in Oosterhout!
    gr. Karin
  2. Leonne:
    15 augustus 2014
    Lekker nog een paar dagen 'echt' vakantie vieren. Lekker uitrusten allemaal en tot snel :-)
    X Leonne
  3. Miranda:
    16 augustus 2014
    Hoi geniet nog van de laatste dagen, van de zon en van elkaars gezelschap. Ook wij vinden het fijn dat jullie weer bijna naar huis komen, en zijn reuze benieuwd naar alle verhalen. Heel veel plezier nog xxx