Andy

4 augustus 2023 - Cuenca, Ecuador

Vannacht is Andy overleden. Andy is 14 jaar geworden.

Dat is de korte versie van deze dag. De herinneringen zullen in onze geheugens gegrift blijven. We hebben deze dag allemaal anders beleefd en het heeft ons veel tijd gekost om het een plekje te geven. We willen ons nu alleen nog richten op alle mooie ervaringen van deze vakantie.

1. Heli:
    6 augustus 2023
    Goh! Wat een verhaal! Dat is schrikken. Dat hoop je nooit mee te maken! Fijn om dan zo’n toch wel hecht gezelschap om je heen te hebben om elkaar te troosten en te steunen, maar kan me ook voorstellen dat dat een flinke stempel drukt op de vakantie. Hopelijk kunnen jullie toch samen nog verder genieten van de mooie reis. Sterkte voor iedereen! 💋
  2. Clemens, Ingrid, Lucas en Milan:
    6 augustus 2023
    Wij sluiten ons aan bij de reactie van Heli. Heel veel sterkte voor allemaal!
  3. Sandra:
    6 augustus 2023
    Ooh wat verschrikkelijk! Wat een groot verdriet.. ❤️ Veel sterkte van ons.
  4. Karen:
    6 augustus 2023
    Wat een ontzettend verdrietige gebeurtenis zeg. Wat onwerkelijk zal het voelen voor allemaal. Dikke kus 😘
  5. Marilena:
    6 augustus 2023
    Mijn hemel wat een heftige uren en wat een naar einde voor Andy en zijn gezin. Fijn dat jullie samen zijn. Heel veel sterkte en hopelijk ook nog een mooie vakantie . Liefs
  6. Malou🌸:
    8 augustus 2023
    Jeetje wat een verdrietig verhaal en traumatische gebeurtenis.😢 goed om te lezen hoe jullie gehandeld hebben en er voor elkaar kunnen zijn. Heel veel sterkte met alles.
    Dikke knuffel voor iedereen. Xx malou💋