De reis

27 april 2024 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Eigenlijk was ik niet van plan om een blog bij te houden van deze vakantie, maar ook dit is weer bijzonder en wil ik graag meenemen in mijn herinnering.

De vakantie begon niet zo best. Onze vlucht had 2,5 uur vertraging. Dat hoorden we toen we de auto geparkeerd hadden. Toen het bijna zover was, kregen we te horen dat onze vlucht nog 2 uur vertraging had. Een uur voordat we zouden gaan vliegen kregen we de volgende informatie: het vliegtuig waar we mee zouden vliegen is kapot. KLM heeft een ander vliegtuig ingezet, maar dat is kleiner dan het vorige. Er konden 30 mensen niet mee. Een half uur later werd bekend wie er niet mee zou mogen. Dat waren Kiki en René onder anderen. Ik mocht wel mee. We hebben geprobeerd om ook Kiki en René mee te krijgen, maar al snel was duidelijk dat het niet ging lukken. Even werd ik onder druk gezet om mijn ticket af te geven, maar we besloten dat ik wel naar Isa zou gaan. Toen iedereen in het vliegtuig was ben ik als laatste ook langs de laatste controle gegaan, Kiki en René een kus gegeven en toen huilend naar de slurf. Kiki moest erg huilen dat ik ging en ik voelde me zo verscheurd. Alsof ik moest kiezen tussen mijn meisjes. Ik was bijna bij de slurf toen een stewardess zei, wacht even. Ze gaf Kiki en René een ticket en kwamen toch mee! Wat waren wij blij!

Het vliegtuig vertrok uiteindelijk 5 uur te laat. We waren dus middernacht pas bij isa,  maar wel allemaal! De Reis van vertrek thuis tot bij ons appartement was 25 uur. We waren heel erg moe. Isa haalde ons op het vliegveld op. Dat was fijn om haar na 3 maanden weer te kunnen knuffelen. We kregen een welkomst drankje en daarna zijn we gaan slapen.

1. Herbie:
    30 april 2024
    Ik heb werkelijk even gedacht dat je een geintje maakte joh! Pfff, wat een drama dan nog als je ook al zo lang vertraging had. Gelukkig met z’n drietjes kunnen gaan.
  2. Sandra:
    30 april 2024
    Wat een verhaal.. en wat een vervelend begin van jullie vakantie, bah. Ben zo blij voor jullie dat het toch goed is gekomen, nu kan het genieten beginnen!
  3. Clemens, Ingrid, Lucas en Milan:
    30 april 2024
    Nou gelukkig is het goed gekomen! Maar inderdaad wat een naar/stress vol begin! Nu hopelijk alleen nog maar genieten!
  4. Geert en annie:
    Wat een vervelende aanvang
    Gelukkig zijn jullie er nu
    Geniet van Isa

Jouw reactie