Dag 16 naar langkawi

14 augustus 2014 - Langkawi, Maleisië

Vandaag zijn we voor de laatste keer verhuisd. Na een boottocht, op een boot waar niemand ooit uit zou komen als er iets zou gebeuren, van 3 uur varen kwamen we op Langkawi aan.

Ons hotel was erg mooi. We hebben een appartenment, zo groot is onze kamer. Hij bestaat uit 2 slaapkamers en 2 badkamers, een woonkamer met tv bank en eettafel met stoelen. Het zwembad is ook mooi en heel groot. Met 3 waterglijbanen, een stroomversnelling, golfbad en mooie waterval in het midden. Ook een poolbar is er aanwezig.

Helaas was het weer wat minder vanmiddag en hebben alleen de kinderen echt gezwommen. Rene is wel even mee het water in geweest. Het regende telkens en het waaide zo hard dat de parasols werden weggeblazen.

Kiki mist boaz zegt ze vandaag een paar keer. Het zijn lange dagen voor haar. We eten vaak pas rond 19.00 uur dus ze ligt er vaak laat in. De dagen zijn intensief, ga maar eens een hele dag in het water spelen! Zij komt zo'n middag als vandaag alleen het water uit als het van ons moet.

Ravi heeft zijn draai aardig gevonden, mist thuis nog niet echt behalve het eten. Vandaag had hij spaghetti, gisteren pizza want kip met rijst is niet zijn ding. Maar dat geldt voor alledrie de kinderen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eten hier meestal wel lekker vind, maar dat ik de variatie mis.

Isa heeft het heel druk met Sander. Het lijkt of die twee gedurende de tijd verstrijkt steeds meer elkaars gezelschap opzoeken. Ze is vrolijk, gezellig en vind alles leuk hier. (behalve eten)

Vandaag krijgt van mij een 6,5. Leuke maar geen bijzondere dag.

1. Frank, Angelique eb kids:
    14 augustus 2014
    Alle verhalen klinken als heel bijzonder. Snap dat Kiki lange dagen maakt. Nog heerlijk genieten met elkaar daar. Fijn dat Ravi en Iza ondanks het eten ook schik hebben. Tot heel snel weer.

Liefs van de Looitjes
  2. Annie & Andre:
    14 augustus 2014
    hallo allemaal,die hint was niet nodig, natuurlijk is er bloemkool gehaktballen en natuurlijk een heerlijke aardappel met lekkere jus.weer gezellig met z,n allen aan tafel heerlijk. we weten alleen niet precies wanneer jullie landen,laat ons dat even weten,ook wat ophalen betreft , schiphol of station,geniet nog maar even , endan is thuiskomen ook voor jullie denk ik heel fijn. normaal eten en je eigen bedje.veel liefs en tot gauw.
  3. Lotte:
    De kaart is binnen.