Aankomst in Quito

23 juli 2023 - Quito, Ecuador

Na een vlucht van ruim 11 uur zijn we veilig geland in Quito. Het tijdsverschil is 7 uur vroeger, dus in plaats van half 10 in de avond is het half 3 in de middag op het moment dat we geland zijn. Vanaf het vliegveld reden we in 45 minuten naar ons hotel. Onderweg zagen we al hoe hoog Quito ligt en hoe groen het was. Huizen zijn boven elkaar gebouwd in plaats van naast elkaar.
Bij ons hotel aangekomen kregen we alvast informatie over de Galapagos eilanden, maar doordat we zo moe waren (we waren al 20 uur op) kwam dat niet echt binnen. Samengevat: het wordt een prachtige week op de Galapagos eilanden.

Daarna ingecheckt op een mooie ruime hotelkamer, geld gepind (Amerikaanse dollars) en wat kleins te eten gehaald in de supermarkt en toen naar bed. (rond 20.00).

Natuurlijk hebben we ook kennis gemaakt met onze reisgenoten.
Damon, een enthousiaste jonge man uit Arnhem is onze reis begeleider. Hij is ook voor het eerst in Ecuador, maar heeft van alles geregeld voor ons met lokale gidsen.

Aan de anderen hebben we ons alleen nog voorgesteld. Er zijn 2 andere meisjes van Kiki haar leeftijd, Marjolein en Emma en die lijken aardig. Dat is fijn voor Kiki.
Er zijn 6 jongens, maar die zijn vast stom 😂. Er is 1 moeder alleen met zoon, 3 gezinnen met 2 kinderen en nog 1 gezin met 1 kind. Het lijken allemaal leuke mensen.

Al met al een vermoeiende, maar veelbelovende start.

1. Karen:
    24 juli 2023
    Wat heerlijk! Jullie zijn er!!! Kan me voorstellen dat jullie enorm uit kijken naar alles wat komen gaat. Superleuk dat we van een afstandje mee kunnen genieten
  2. Renate Vesters:
    24 juli 2023
    Wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik lees mee! Veel plezier liefjes❤️
  3. Martine:
    Genieten!
  4. Marilena:
    24 juli 2023
    Heerlijk, de reisdagen zijn altijd zwaar. En nu genieten maar. Ben benieuwd....
  5. Clemens, Ingrid, Lucas en Milan:
    24 juli 2023
    Super fijn om te horen allemaal! Lekker genieten samen!
  6. Marcella Korver:
    25 juli 2023
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Ben benieuwd naar jullie reisverhalen. Heel veel plezier samen.
    Liefs 💋 Marcella
  7. Geert en annie:
    25 juli 2023
    Heerlijk genieten nu
    En fijn dat er veel kinderen er bij zijn
    Knuf van ons