Dag 3 Stad tour Kuala Lumpur

1 augustus 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

De kinderen hebben goed geslapen vannacht, bijna klokje rond. Rene en ik zijn om 2.00 uur even klaar wakker geweest maar hebben verder ook goed geslapen. Toch even last van van het tijdsverschil denk ik.

Vandaag stond de stadstour op het programma. We zijn bij het paleis van de koning, city Gallery, waar we de stad  van nu en in de toekomst konden zien op een maquette. Daarna nog in de KL tower naar boven, waar we op 200 meter uitzicht hadden over de stad. En door de petronas Towers ( enorme twin Towers) gelopen, met als afsluiting een heerlijke verfrissing in een stadsfontijn. Onze kinderen waren daar een heuse attractie. Ik heb geen idee of het was om de bikini's of om de blanke huiden, maar het was alsof de paparazzi de Celebes gespot hadden. De kinderen gingen met vreemde mensen op de foto en vonden het niet vervelend. Wij hebben er wel om moeten lachen al die mensen die maar foto's bleven maken!

Voor de lunch konden we kiezen uit de meest heerlijk ruikende gerechten. Onze kinderen kozen voor .... Pizza Margarita en spaghetti Bolognese! Ach misschien ooit zullen ze ook andere dingen gaan proeven, we hebben nog een kleine 3 weken! Wij kozen voor heerlijke noedels met kip, zo uit het pannetje.

vanmorgen was het wat bewolkt en goed te doen. Vanmiddag werd het wel warm en het zonnetje kwam soms door.

vanavond gaan we naar de Indiaanse tempel waar een gebedsfeest is.

Deze dag krijgt van ons een 8. We hebben een leuke dag gehad.

1. Annie & Andre:
    1 augustus 2014
    hallo allemaal jullie hebben het in ieder geval heel leuk dat is wel te zien , en te lezen,geniet ermaar van maar dat is denk ik geen probleem,lieve groetjes van ons tweetjes.tot het volgende verhaal
  2. Leonne:
    2 augustus 2014
    Lieve allemaal,
    Ik vind het niet zo leuk dat jullie zo ver weg op vakantie zijn want dan kunnen we geen leuke dingen doen samen. Maar het is wel fijn voor jullie!
    Dikke kus knuffel Geke en Saar xxxxxxxxx
    Wat een mooie verhalen allemaal, bedankt
    en heel veel plezier nog in Maleisië.
    X Luc en Leonne