Dag 1 en dag 2 wat een reis!

31 juli 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Alles verliep volgens schema. André was op tijd om ons weg te brengen, geen files en dus mooi op tijd op Schiphol. Daar werd vooral ik enorm verrast door de bloemenzee bij de ingang van Malysian Airlines. Nog nooit heb ik zoveel bloemen bij elkaar gezien! Maar er lagen ook knuffels, foto's en gedichten. Ik was erg onder de indruk!

Tijdens ons kopje koffie op Schiphol na het inchecken, hebben we al kennisgemaakt met onze eerste reisgenoten. René, Heleen en dochter Lotte van 8 jaar. Later hebben we ook het andere gezin ontmoet. Robbert-jan, Inez, Sander(14jaar), Jolie ( 12 jaar)en Belle (9 jaar).

De reis verliep voorspoedig maar duurde lang vooral omdat we allemaal niet goed konden slapen. Het was in Nederland overigens nog gewoon dag, dus niet gek dat niemand echt moe was. Uitgeput kwamen we aan! Het enige wat we verlangden was een heerlijk bed.

Op het vliegveld stond Jeroen, de reisbegeleider,  te wachten met de Maleisische gids.  Die brachten ons naar ons hotel. Kiki viel in de bus al in slaap in mijn armen, die kon niet meer! In het hotel aangekomen was het 9.00u in de ochtend. (Nederland 3.00 uur s nachts). We zijn meteen ons bed in gekropen en hebben tot 12.00 uur geslapen. Daarna zijn we gaan lunchen.

Ons hotel is in het midden van China town in Kuala Lumpur. We hebben bij een lokaal tentje geluncht. (Rijst met loempia's, noedels, groenten en kip) het was heerlijk. Daarna gewandeld door China town en een Chinese tempel en een hindoestaanse tempel bezocht.

Toen was het wel weer even genoeg voor vandaag. Een verfrissende duik in een lokaal zwembad was een welkome verkoeling! Nog even wat eten en daarna naar bed.

Cijfer voor de eerste 2 dagen: een 6. alles ging goed, maar het was druk en vermoeiend.

Morgen weer een nieuwe dag, we zijn benieuwd naar wat Kuala Lumpur ons te bieden heeft.

1. Karin:
    31 juli 2014
    De lange reis is gelukkig goed verlopen, dus nu begint .......................... het genieten van alle nieuwe indrukken en mensen die je ontmoet! Geniet ervan!
    Sla alle mooie ervaringen en belevenissen op voor een druilerige dag in Nederland!
    gr. Karin
  2. Malou🌸:
    31 juli 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen van die lange reis in veel te kleine stoeltjes. Kan je je het nog voorstellen dat we vroeger gewoon rookten in het vliegtuig? Erg leuk jullie belevenissen te lezen. Geef jullie ogen goed de kost. Dikke kus, malou
  3. Lotte:
    31 juli 2014
    gelukkig zijn jullie goed aangekomen , leuk om te lezen wat jullie al allemaal gedaan hebben! xxx
  4. Renate Vesters:
    1 augustus 2014
    Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Was er wel mee bezig hoor! Geniet van de reis en ik ga jullie volgen.... liefs