We zijn er klaar voor

29 juli 2014 - Groesbeek, Nederland

Alle koffers zijn ingepakt. We hebben afscheid genomen van Lotte en Boaz. Kiki heeft vandaag haar DKTP prik nog gehad en ligt al heerlijk te slapen. Marco komt zo nog even zijn kinderen gedag zeggen dan gaan we lekker ons bedje in.

Morgenochtend om 7.30 uur brengt opa André ons naar het vliegveld en om 12.00 uur zullen wij met malysian airlines vluchtnummer MH 019 naar Kuala Lumpur vertrekken.

We zullen daar rond middernacht aankomen (Nederlandse tijd). In Maleisië is het dan al bijna ochtend. ( het is daar 6 uur later dan hier). En dan hebben we de hele dag om bij te komen van onze reis en om de eerste indrukken op te doen van Kuala Lumpur.

1. Nathalie:
    29 juli 2014
    Lieve allemaal, geniet van deze bijzondere
    en ongetwijfeld mooie reis.

Dikke kus uit Elst
  2. Leonne:
    29 juli 2014
    Lekker slapen en geniet van al het moois en van elkaar :-)
    Lieve groetjes, Geke, Saar, Luc en Leonne
  3. Herbie:
    29 juli 2014
    Allemaal een ontzettend mooie reis en heel veel plezier toegewenst.
    Geniet van de vele indrukken die je ongetwijfeld gaat krijgen.

Liefs Herbert, Rick en Heleen. XXX
  4. Karin:
    Hallo allemaal,
    Maak er een mooie reis van, geniet ervan en heel veel plezier!
    gr. Karin
  5. Walter:
    30 juli 2014
    Heel veel plezier en vooral genieten.
    Wij horen de verhalen en zien de foto's graag de 31e tijdens de BBQ.

Groet Walter (en natuurlijk ook van Patty en Daan)
  6. Patty:
    Hoi, hoi

Leuk om julli reisblog te kunnen lezen! Heel veel plezier! Geniet van al het moois, de dieren, de natuur maar vooral van elkaar. Omdat ik graag alles wil kunnen blijven lezen, graag dit mailadres gebruiken; [email protected] Ik hoop dat je dat nog kan veranderen, zoniet heb ik na de vakantie een heerlijk verslag om te lezen.
    Dikke kus, Patty
  7. Annie & Andre:
    31 juli 2014
    heel blij dat jullie goed aangekomen zijn,nu begint het genieten van jullie mooie reis.veel kusjes voor allemaal, dank je wel voor het telefoontje vannacht,en toen gauw gaan slapen. lieve groeten, opa andre oma anny
  8. Miranda:
    31 juli 2014
    Hallo allemaal, gelukkig goed aangekomen!! Nu gaan genieten van een onvergetelijke vakantie. Heeeel veeel plezier!!!! Dikke kus van ons allemaal xxx