Dag 10 Ravi is ziek en boottocht naar lata berkoh

8 augustus 2014 - Taman Negara, Maleisië

Vanmorgen om 6.30 uur stond Isa op onze deur te kloppen. Ravi is aan het spugen! Ravi had een nachtje op de wc doorgebracht en Isa was er vanmorgen pas wakker van geworden. (Ravi en isa slapen in een eigen huisje aan de overkant van de onze)

Na het ontbijt zijn Isa, Kiki en Rene met de groep mee gegaan op een boottocht. Ik ben met Ravi weer het huisje in gegaan. Ravi heeft eerst geslapen tot 11.00 uur. Toen is hij opgestaan, heeft zich aangekleed, heeft zich weer uitgekleed en is het bed weer in gegaan. Omdat ik dacht dat het fijner zou zijn om niet weer te gaan slapen zijn we even bij het water gaan liggen.

Isa, Rene en Kiki zijn meegegaan op een boottocht naar Lata Berko. Daar kon je zwemmen in stroomversnellingen en op grote rotsen klimmen. Isa vond het geweldig! Behendig klom ze de rotsen op. Om daar te komen moest je echt door de jungle, niet over een pad. Dat was wel een pittig tochtje vond Rene. Kiki had twee keer een bloedzuiger op haar been. Voel je niets van zei ze tegen mij toen ze haar bebloede slipper liet zien.

Toen ze terug bij ons waren zijn we lekker gaan zwemmen in het zwembad van het resort. Kiki was niet het water uit te slaan, René en ik hebben lekker in de schaduw liggen lezen. Ravi heeft ook even bij ons gelegen aan het zwembad nadat hij weer even gerust had op bed en Isa heeft gezwommen, spelletjes gespeeld met de meiden en weer gezwommen.

We zijn allemaal toch verbrand in de schaduw.

Ravi heeft rijst vanavond rijst gegeten en cola gedronken. Ik geloof dat hij weer aan de beterende hand is. Hij had weer kleur in zijn gezicht vanavond. Goed slapen en morgen zal hij er wel weer aardig doorheen zijn (hoop ik).

Isa was niet moe vanavond en ging mokkend haar bed in. Toen ik het boekje van Kiki had afgelezen ging ik een kus brengen. Omdat ze niet moe was, gaf ik haar kus maar op haar voorhoofd. Knock-out was ze!

Ook vanavond hebben we met Jeroen, René, Inez en Robbert nog wat gedronken in de lobby. Dat hebben we hier iedere avond gedaan.

Vandaag was voor Isa weer een 10 waard. Voor Rene een 7 en voor Ravi een 4. Kiki geeft de dag een 9 denk ik. Ik vond het vandaag dubbel. Ik vond het niet fijn voor Ravi en jammer dat we niet mee konden op de boottocht, maar vond het ook wel heerlijk om de tijd te hebben om heerlijk te lezen, eerst bij Ravi en later bij het zwembad. Voor mij daarom geen cijfer vandaag.

1. Annie & Andre:
    8 augustus 2014
    hallo allemaal, wat vervelend voor ravi,hopelijk gaat het morgen weer beter met hem.rene isa en kiki hebben gelukkig wel een mooie dag gehad, morgen hopelijk weer samen een mooie dag.hier is alles goed .veel lieve groetjes van ons.en hou het samen gezond voor de rest van de tijd.