Dag 14 Penang meiden / heren middag.

12 augustus 2014 - Penang, Maleisië

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Natuurlijk waren we om 8.30 uur allemaal fris en fruitig aan het ontbijt. Daarna heerlijk aan net zwembad gaan liggen, nog even over het strand gelopen, maar omdat er kwallen in de zee zitten toch bij het zwembad gebleven.

Jeroen stelde voor om met de mannen op pad te gaan vanmiddag. Hierdoor zijn de meiden ook samen op pad gegaan. Wij zijn naar de Tesco gelopen, dit is een groot winkelcentrum. Daar hebben we bij de mc Donalds geluncht. Daarna zijn we een gezichtsbehandeling gaan doen. Dit was 20 minuten voor 10 ringit. ( € 2,50) per persoon. Ook Kiki deed er vrolijk aan mee! We hebben nog wat kleinigheidjes gekocht, een mc flurry gegeten en weer terug gelopen. We waren om 17.00 uur terug.

De mannen zijn met de bus naar het centrum gegaan. Daar hebben zij geluncht en wat rond geslenterd in Chinatown en wat kleine authentieke tempels bekeken. Zij hebben duidelijk minder geld uitgegeven als wij vrouwen, maar daar zijn wij ook vrouwen voor!

Nog even gezwommen en daarna gegeten. Wat biertjes gedronken en naar bed.

het was een heerlijk rustig dagje. Een welverdiend dagje vrij. Een 9!

Wat ik wel leuk vind om nog even te vertellen is dat er hier veel burka's te zien zijn. Dit zijn allemaal mensen die hier op vakantie zijn. Het gekke is dat je er de eerste paar dagen erg op let, maar dat het al bijna gewoon wordt. De hoofddoeken, die zie je hier heel veel, vallen niet eens meer echt op. Wij vroegen ons af hoe deze vrouwen eten en zwemmen en zo, maar die vragen zijn nu ook beantwoord. Ze zwemmen met al hun kleren aan. Gehele burka's gaan mee het zwembad in. En als ze eten schuiven ze  het lapje voor hun mond gewoon op, simpel hè?

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annie & Andre:
    12 augustus 2014
    hallo allemaal, n, rustig dagje is tussendoor ook lekker kun je bijtanken voor de volgende dag.maar dat jullie het nog steeds naar de zin hebben dat is wel te lezen.wij beginnen langzaam aan jullie thuis komst te denken, eenfijn gevoel. maar geniet nog maar even, nu kan het nog. een dikke knuffel van ons, hier is alles oke, we hadden alleen op de eerste verse eitjes gerekend mooi niet ze vertikken het, die wachten natuurlijk op jullie, zou ik ook doen. tot het volgende verhaal.doei doei.
  2. Annie:
    13 augustus 2014
    Een lui dagje hoort er bij
    Wij gaan morgen richting huis
    Xxxxjes